داستان

امام مهدی(ع)

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۴ ب.ظ

یا مهدی

مدتی بود که کسی را پیدا نکرده بودم که از ته دلش عشق را احساس کنم ،اما اما چند وقتیست کسی را پیدا کردم که عشق دروجودش فوران دارد .میدانی کیست او همانیست که تمامی مسلمانان منتظر ظهورش هستند وای اگر بدانی چه حسی دارد وقتی صدایش میکنم ،میدانی آرزویم چیست 

ارزویم این است که باچشمانم از ایشان دیدار کنم  یا مهدی تنها نگرانی من این است چشم به راحت بمانم .مهدی جان منتظر ظهورت هستم

یامهدی ادرکنی


  • همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی